Foredrag om content marketing, kunderejser eller den evige tvist mellem Salg og Marketing

Er du på udkig efter en foredragsholder, som:

  • kan inspirere og uddanne dit publikum?
  • ikke slynger om sig med buzzwords?
  • brænder for at formidle sit stof?
  • har en rolig fortælleform – og en underspillet jysk humor?
  • er opdateret på, hvad der sker inden for content marketing?

Så læs videre og se, hvad jeg kan tilbyde.

Jeg kommer gerne forbi med mine slides, viser eksempler og giver et tankevækkende foredrag om content marketing.
En vigtig del af min forberedelse er at afstemme forventninger og finde ud af, hvorfor publikum kommer og hvilke forventninger de har. Jeg sigter efter at være i øjenhøjde med publikum og skrue ned for smarte buzz-words, forkortelser og selvfedme.

Vælg mellem disse content marketing foredrag

Historier skaber resultater. Sådan kommer du i gang med content marketing

Til marketing- og kommunikationsmedarbejdere

Hvem er dygtige til at arbejde aktivt med engagerende, målrettet indhold i Danmark? Hvordan inddrager de historier i kommunikationen? Og hvordan skaber de resultater? Det kan du få svar på, når Joakim Ditlev tager temperaturen på content marketing i Danmark netop nu. Han pifter hypen og går i dybden med interessant eksempler fra danske virksomheder og hvordan de nåede de forventede resultater.

Du får inspiration til, hvordan du kan skabe interesse om virksomheden med gode fortællinger og nyttigt indhold. Og du kommer hjem med en køreklar skabelon til, hvordan selv kommer rigtigt i gang med content marketing.

Få dit indhold ud af startblokken

Henvendt til personer med content marketing erfaring

Hvis ingen læser dine artikler, ingen liker dine billeder og ingen ser dine videoer, hvad får du så ud af at arbejde med content marketing?

Mange virksomheder er allerede i gang med at producere en masse lækkert indhold. Men ofte udebliver resultaterne, fordi der ikke bliver lagt nok vægt på effektiv og målrettet distribution.

Joakim Ditlev giver dig konkrete tips til at få flere i målgruppen til at opdage dit indhold. Du lærer betydningen af at opbygge et publikum, og hvordan du tiltrækker flere besøgende via søgemaskiner og sociale medier. Du kommer til at arbejde med en konkret case for at finde effektive distributionsmetoder. Og du kommer hjem med nogle afprøvede taktikker, der kan gøre dit arbejde med content marketing mere effektivt.

Sådan tjener du penge på din blog

Henvendt nichemedier, blogger og andre der brænder for kvalitetsindhold

Du er dygtig til at formidle og har bygget et populært website, som dit publikum er vilde med. Du får en masse besøg, engagement og rygklap, men det giver ingen penge i kassen. Så hvordan kan du konvertere trafikken til indtægter? Amerikanerne taler om at “monetize”, men holder det i Danmark, og hvilke muligheder findes der, hvis du ikke vil plastre dit website til med annoncer?

Det vil Joakim Ditlev give dig svaret på. Han har selv bygget sin forretning op via en blog og har i sommeren 2016 undersøgt, hvordan danske nichemedier og blogs tjener penge. Du kommer hjem med en masse eksempler og tips til, hvordan du kan lave kommercielle samarbejder, der ikke bliver fanget af Adblockere eller generer læserne.

5 ting du kan gøre, når relationssalget svigter

Til salg- og marketingfolk i B2B virksomheder

Der sker noget dramatisk med købsprocessen i B2B i disse år. Dine potentielle kunder uddanner sig selv i langt højere grad, og kundepleje kan ikke længere klares med den årlige julekurv. Yngre købere er langt mere forbundne og stoler mere på Google og anbefalinger fra deres netværk, end de stoler på dig.

Content marketing er en metode til at bygge tillid og styrke kunderelationerne med denne nye kundetype. Det handler især om at besvare de produktrelaterede spørgsmål, som kunderne må have. Joakim Ditlev, der er content marketing specialist og medforfatter til den første danske bog om content marketing, vil introducere dig til emnet og vise eksempler fra en masse B2B virksomheder.
Forvent at lære mere om, hvordan relevant indhold kan hjælpe dig med at få flere varme leads.

Ved at booke Joakim Ditlev, får du en erfaren foredragsholder. Siden 2012 har jeg i gennemsnit optrådt 20 gange om året. Jeg har blandt andet:

  • Holdt oplæg om content marketing for 70 personer til Headstart morgenseminar i Aarhus.
  • Præsenteret content marketing eksempler for 200 marketing- og PR-professionelle til MyNewsDay.
  • Gennemgået danske cases til Danmarks første, rendyrkede content marketing event, Content Day.
  • Holdt webinar om trends i content marketing for 250 deltagere.

I 2018 var jeg desuden på scenen til Content Marketing World i Cleveland. Jeg har tre gange været en del af det store speaker-setup på verdens største content marketing konference.

Joakim Ditlev - content marketing specialist

Skal vi samarbejde?

Hos mig får du ikke bare en foredragsholder. Jeg hjælper med at promovere dit event til mine følgere – hvis det er relevant for dem. På den måde får du færre ledige stole og jeg kan tilbyde mit publikum relevante events. Og jeg inviterer til dialog før og efter eventet via relevante sociale medier.
Hvis du vil afvikle et content marketing foredrag, seminar eller kundearrangement, så udfyld formularen nedenunder eller skriv til hej@contentmarketing.dk med lidt mere info om, hvad du har brug for.

Prisen starter ved kr. 5000,- for fysiske events og 2500,- for online events.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.

    Dit navn (påkrævet)

    Din virksomhed

    Din Email (påkrævet)

    Dit telefonnummer

    Skriv din besked her

    Leave a comment