Til contentmarketing.dk forside

Marketing automation opstart

Vælg den rigtige platform til dit behov og kom sikkert fra land med dine første automatiserede flows.

Processen i et marketing automation opstartsforløb

Forløbet er særligt interessant for dig, som kan sige ja til mindst to af disse punkter:

Du har:

    Ansvaret for at indkøbe og implementere en marketing automation løsning i organisationen

    Planer om at få dine første automatiserede flows i gang inden for 2-6 måneder.

    Hørt om Hubspot eller nogen af de andre platforme, men synes det er svært at kende forskel.

    Forventninger om at marketing automation arbejdet skal klares internt.

Om mig

Mit navn er Joakim Ditlev. Jeg er content marketing specialist og medforfatter til Content Marketing Bogen - den første bog på dansk om content marketing. Jeg rådgiver og underviser virksomheder, der vil forandre deres marketing, så de kan bygge relationer og skabe efterspørgsel gennem nyttigt og inspirerende indhold. 

Jeg har: 

    Bredt kendskab til mulighederne med marketing automation.

    Certificeringer og hands-on erfaring med platforme som Marketo, Hubspot og ActiveCampaign.

    Set og selv lavet en masse fejl - så du er fri for at gentage dem.

Send forespørgsel

Hvad koster et marketing automation opstartsforløb?

Prisen er meget afhængig af, hvor stor en del af processen du allerede har styr på. Du kan købe nogle få rådgivningstimer, inden du vælger leverandør. Du kan inddrage mig, når systemet er på plads og I skal udarbejde de første flows. Eller du kan inddrage mig i hele processen. Det er helt op til dig.

Udfyld gerne formularen herunder og fortæl om din situation og dit behov. Så ringer jeg dig op for en uforpligtende snak om muligheder, omfang og pris.

Content Marketing DK ApS - www.contentmarketing.dk

Du kommer hurtigere i gang med marketing automation – uden at begå de typiske begynderfejl.

Du får styr på processen og hjælp til at overskue projektet, så du kan rykke på tingene i den rigtige rækkefølge.

Du får hjælp til at prioritere målgrupper og budskaber.

Du får sikkerhed for, at den platform du vælger både er fremtidssikret og ikke sprænger budgettet.

Du får hjælp til at udarbejde kravsspecifikationer, til at udvælge leverandører og til at forhandle aftalerne på plads.

Dit udbytte:

Står der marketing automation som indsatsområde på din liste, men du synes det er uoverskueligt at komme i gang med? 

Så kig nærmere på dette Marketing automation opstartsforløb.

Vi afstemmer forventninger, budget og kompleksitet i projektet. 

Hvad gør I allerede nu, der fungerer? Hvad skal gøres bedre? Hvor skal I være om 2 år? Hvilke systemer til marketing automation vil kunne klare opgaven?

Vi lægger en plan fra dit udgangs-punkt til de første tre flows er udrullet.

Hvad skal der gøres, hvem gør det og i hvilken rækkefølge? Hvor opnår vi mindst risiko og størst gevinst ved at automatisere?

Vi designer det første workflow. 

Hvordan ser kunderejsen ud og hvor vil vi gerne ramme målgruppen? Hvordan bygger vi et spændende flow, der styrker relationen hos modtageren?

Vi inddrager relevante kolleger og samarbejdspartnere. 

Hvem skal sikre den tekniske implementering? Hvordan overfører vi eksisterende data? Hvem skal oprette, distribuere og vedligeholde indholdet?

Vi måler effekten og optimerer.

Hvilke KPI’er sætter vi op for indsatsen? Hvordan sikrer vi, at andre i organisationen ser værdien af arbejdet? Hvordan får vi Salg eller Kundeservice til at samarbejde?

Herefter er du godt i gang. Du kan eksekvere nye workflows selv, og du har en plan for de kommende måneder.

Om dig

Fix the following errors:
Hide