Bøger om content marketing
Joakim Ditlev har udgivet eller medvirket i en række content marketing bøger og guides. Læs mere om bøgerne her. Flere af dem er helt gratis eller har prøvekapitler.
Content Marketing Bogen
Jeg er medforfatter og drivkraft på landets første bog om Content Marketing. Siden første udgave i 2014 er Content Marketing Bogen solgt i over 3000 eksemplarer og er fast inventar på en lange række erhvervsakademier og merkantile uddannelser. Tredje og senest opdaterede udgave er fra 2020.
Content Inc. - Dansk Udgave
Jeg har bidraget til Joe Pulizzi’s globale bestseller med europæiske cases. Jeg har desuden oversat, indtalt og udgivet den som dansk lydbog. Content Inc. er spækket med eksempler på startups, der har skabt en sund forretning ved at starte med nyttigt indhold til et specifikt publikum.
Andre guides og udgivelser om content marketing
Denne e-bog er målrettet ejere af blogs og nichesites, der vil gøre kvalitetsindhold til en levevej. Du får Tjen på det du brænder for som gratis boggave, når du tilmelder dig nyhedsbrevet fra Content Marketing DK.
En praktisk guide med 5 konkrete taktikker målrettet dig, der kæmper med at bevise værdien af content marketing og skal i gang på et begrænset budget. Du får 5 Content Marketing Taktikker som gratis boggave, når du tilmelder dig nyhedsbrevet fra Content Marketing DK.
En håndbog målrettet dansk turismeerhverv. Udgivet af Midtjysk Turisme med Content Marketing DK som samarbejdspartner. Bogen blev udgivet i samarbejde med det nu omstrukturerede Midtjysk Turisme i november 2014.