Bøger om content marketing

Joakim Ditlev har udgivet eller medvirket i en række udgivelser af guides og bøger om content marketing. Læs mere om hver udgivelse og hent gratis eksempler ved at klikke på billederne i oversigten.

Content Marketing Bogen

Jeg er medforfatter og drivkraft på landets første bog om Content Marketing. Siden første udgave i 2014 er Content Marketing Bogen solgt i over 3000 eksemplarer og er fast inventar på en lange række erhvervsakademier og merkantile uddannelser. Tredje og senest opdaterede udgave er fra 2020.

Læs mere om Content Marketing Bogen

Content Inc.

Jeg har bidraget til Joe Pulizzi’s globale bestseller med europæiske cases. Jeg har desuden oversat, indtalt og udgivet den som dansk lydbog. Content Inc. er spækket med eksempler på startups, der har skabt en sund forretning ved at starte med nyttigt indhold til et specifikt publikum.

Læs mere om Content Inc.

Andre guides og udgivelser om content marketing

Tjen på det du brænder for

Denne e-bog er målrettet ejere af blogs og nichesites, der vil gøre kvalitetsindhold til en levevej. Du får Tjen på det du brænder for som gratis boggave, når du tilmelder dig nyhedsbrevet fra Content Marketing DK.

E-bog med taktikker til content marketing

En praktisk guide med 5 konkrete taktikker målrettet dig, der kæmper med at bevise værdien af content marketing og skal i gang på et begrænset budget. Du får 5 Content Marketing Taktikker som gratis boggave, når du tilmelder dig nyhedsbrevet fra Content Marketing DK.

Content marketing for turismeerhvervet

En håndbog målrettet dansk turismeerhverv. Udgivet af Midtjysk Turisme med Content Marketing DK som samarbejdspartner. Bogen blev udgivet i samarbejde med det nu omstrukturerede Midtjysk Turisme i november 2014.