Marcus Sheridan - thought leader i swimmingpools og content marketing

Bliv thought leader – En guide til at arbejde med videndeling

Hvordan forsvarer du dig mod, at prisen bliver det afgørende parameter, når dine kunder skal træffe købsbeslutningen? Det kan du gøre ved at etablere dig som thought leader på dit felt. Du fremstår som fageksperten, kan svare på kundernes spørgsmål og deler viden. Du taler ikke kun om dig selv, men viser overskud og opbygger tillid. Og det går hånd i hånd med content marketing – læs mere om hvad en thought leader, og hvem der har etableret den position i forskellige brancher.

Specialistviden

5 kneb til at indsamle kollegernes specialistviden

En af de allerbedste kilder til gode historier, er dine kolleger. Det kan være sælgeren, der er i daglig kontakt med kunderne, teknikeren med alle indsigterne om udfordringerne i markedet eller kundeservicemedarbejderen, der er den første der hører, når noget ikke virker. Men hvordan får du indsamlet deres viden og omsat den til nye indholdsideer? Det får du nogle helt konkrete metoder til her.

The Creator Economy

Hvad er The Creator Economy?

I USA taler de meget om the creator economy for tiden og med store ord som “internettets nye æra” eller “web 3.0”. Men hvad dækker begrebet over og hvordan hænger det sammen, at der nu er en hel økonomi bagved at skabe indhold? I denne intro-artikel kan du blive klogere på, hvad creator economy er for noget og finde ud af, om nettet er på vej ind i en ny tidsalder.

Vælg marketingleverandør

5 spørgsmål, som din marketingleverandør vil elske eller hade dig for.

Måske har du hørt historier om virksomheder, der har brugt mange tusinde kroner på marketing uden at se skyggen af effekt? Måske har du endda selv oplevet at blive fanget i en aftale med et bureau, som var svær at komme ud af?
Der findes heldigvis stadig mange hæderlige bureauer og freelancere i markedet, men det kan være svært at gennemskue, om du får værdi for pengene, når du vælger samarbejdspartner. Her kan du lære om fem spørgsmål du skal stille, så du undgår at blive snydt. Alt efter hvor dygtigt, professionelt og fokuseret på din succes din fremtidige samarbejdspartner er, vil de enten elske eller hade dig for spørgsmålene.

Hvad er lead nurturing - læs med her

Hvad er lead nurturing og hvad betyder det for din kunderejse?

Hvordan kan du opbygge tillid, så dine potentielle kunder stoler på dig og vil lægge ordren hos dig?

Det arbejde kan du sætte i system ved at modne dine leads. Den disciplin kaldes lead nurturing. Her får du et grundigt svar på spørgsmålene: Hvad er lead nurturing? Hvordan passer det i kunderejsen og hvordan sætter du bedst modning af leads i system?

En content marketing strategi er som et skattekort

Content marketing strategi: Stil 5 spørgsmål, når du skal finde guldet

En god content marketing strategi er som et skattekort. Du ved, hvor du skal styre hen. Du kan forberede dig på de udfordringer der venter. Du kan motivere teamet ved at pege på det store røde kryds. Og alle kan se på skattekortet, hvis de skulle blive i tvivl undervejs. En dokumenteret content marketing strategi gør det lettere at finde guldet. Her får du en guide med 5 spørgsmål du skal stille, når du udarbejder din strategi.